Өзіңізді білдіріңіз, Сыйлық алыңыз және дамуыңызды кейінгі жүзеге асыруға қатысыңыз. IT - бастамалар әлеміне еніңіз!
Генератор Хакатонда өз әлеуетіңізді ашыңыз!
Хакатон туралы
Хакатонның мақсаты – асханалар мен өзіне-өзі қызмет көрсету кафелеріндегі тапсырыстарды өңдеуді жылдамдату үшін тағамдарды тану және тұтынушыларды бет-жүзі бойынша анықтау жүйесін құру.

Хакатон жеңімпаздары университеттің қолдауымен өз жобаларын жетілдіру және оны жүзеге асыру мүмкіндігіне ие болуы мүмкін. Мүмкіндікті жіберіп алмаңыз! Сізді сыйлықтар, құнды тәжірибе және жаңа мүмкіндіктер күтуде!

Бірінші орын алған командаға 300 000 теңге, екінші орынға 210 000 теңге, үшінші орынға 150 000 теңге беріледі. Жалпы жүлде қоры 660 000 теңгені құрайды.

Хакатонға дайындық барысында қатысушылар компьютерлік көру және жалпы машиналық оқыту саласындағы білімдерін тереңдете алады, сонымен қатар арнайы кітапханалармен және open-source фреймворктермен жұмыс істей алады. Жобаға қатысу командалық дағдыларды дамытуға, кәсіби құзыреттіліктерді көрсетуге және әлеуетті серіктестер мен тұтынушылардың назарын аударуға көмектеседі.

Хакатон командаларды құру және АЭжБУ және серіктес ұйымдардың болашақ жобаларына қатысу үшін керемет алаң болмақ. Өзіңіздің жақсы жағыңызды көрсетіңіз және инновациялық қауымдастықтың бір бөлігі болыңыз!
Генератор
Тақырып
асханалар мен өзіне-өзі қызмет көрсету кафелерінде тапсырыстарды үздіксіз өңдеуге бағытталған компьютерлік көру технологияларына негізделген тағамдар мен тұтынушыларды айырып тану және тапсырысты төлеу жүйесін құру
Мақсаты
машиналық оқыту және компьютерлік көру технологияларын пайдалану дағдыларын көрсету және де АЭжБУ және/немесе серіктестермен одан әрі жұмыс істеу мүмкіндігіне ие болу
Тапсырма

Тағамдарды тану: Суреттер бойынша ыдыстарды тану және жіктеу модулін әзірлеу. Қатысушылар оқу деректер жинағына жаңа тағам кескіндерін қосу арқылы дерекқорды кеңейте алады.

Бет-әлпетті тану: Клиенттерді тұлға бойынша сәйкестендіру модулін әзірлеу.

Клиентке арналған интерфейс: таңдалған тағамдарды көрсететін және клиенттің танылған бетін көрсететін интерфейсті әзірлеу.

Күтілетін нәтижелер
  • Нақты уақыт режимінде жұмыс істейтін тағамдар мен бет-әлпетті айырып тану жүйесінің прототипі;
  • Сынаққа арналған тапсырыс пен Клиентті сәйкестендіру мысалында жүйенің сәтті жұмысын көрсету;
  • Таңдалған тағамдар мен анықталған тұтынушы туралы ақпаратты көрсету үшін қарапайым интерфейс құру;
  • Контактісіз төлем функционалдығын және басқа мүмкіндіктерді біріктіру үшін келесі қадамдарды сипаттау.
Ерекшеліктер
Біздің жыл сайынғы хакатон - студенттер үшін өзекті мәселелерді шешуде өз дағдылары мен шығармашылық қабілеттерін көрсетуге, сондай-ақ перспективалы жобаларға қатысу үшін өзіне назар аудартуға тамаша мүмкіндік болып табылады.
Командада жұмыс істеу
Әр команда AUES студенттері болып табылатын 3 қатысушыдан тұруы керек: команда капитаны, әзірлеуші ​​(кодер), дизайнер.
Барлығын кадр шешеді!
Прототипті әзірлеу
Ең жақсы шешімнің авторларына олардың әзірлемелерін жүзеге асыруға мүмкіндіктер берілуі мүмкін. Жасаңыз - және табысқа жету мүмкіндігін пайдаланыңыз!
AUES-тегі хакатон
Бағдарлама
20-27 қараша
Тіркелу
28 қараша –
10 желтоқсан
Кейспен жұмыс істеу
14 желтоқсан
Хакатонның Финалы

Хакатон: Мәселені шешу университет үшін үлкен маңызға ие. Қатысушыларға дайын өнімді іске асыру перспективасы бар жұмыс прототипін жасау арқылы өздерін көрсету мүмкіндігі беріледі!
Қосылыңыз және тіркеліңіз!

Толығырақ ұйымдастырушылардан біле аласыз!
Өткізілетін орны: Алматы қаласы,
Байтұрсынов көшесі, 126/1,
А219 кабинет.
Электрондық пошта:
a.bagasharova@aues.kz
r.khizhnyak@aues.kz

"Генератор" хакатонының қорытындысы бойынша баспасөз релизі
Университетте компьютерлік көру технологиялары негізінде қоғамдық тамақтану саласына арналған шешімдерді әзірлеуге бағытталған ішкі жоғары оқу орны хакатоны сәтті аяқталды.
  • Университетте компьютерлік көру технологияларын қолдана отырып, қоғамдық тамақтану саласына арналған технологиялық шешімдерді әзірлеуге арналған ішкі жоғары оқу орны хакатоны өтті. Шараға әртүрлі институттар мен мамандықтардан, соның ішінде бірінші курс студенттерінен құралған 8 команда қатысты. Финалға 6 команда өтіп, өз жобаларын сарапшы қазылар алқасына ұсынды.
  • Қатысушылардың міндеті қоғамдық тамақтану кәсіпорындарындағы процестерді оңтайландыруға арналған инновациялық шешімдер жасау болды. Бұл шешімдерге тағамдарды тану және заманауи технологияларды қолдану арқылы клиенттерге қызмет көрсетудің тиімділігін арттыру кіреді.
Хакатон қорытындысы бойынша жеңімпаздар анықталды:
  • 1
    1-інші орын – командасы Enactus
    Синишин Дмитрий, Маликов Руслан, Мертл Дамир
  • 2
    2-інші орын – командасы Tokyo Geass
    Самаев Алмас, Келман Ерасыл, Сулеймен Газиз
  • 3
    3-інші орын – командасы CtrAltElite
    Друзин Дмитрий, Дуйсенов Нурдаулет, Чаплин Владислав
Жеңімпаз командалар жоғары техникалық деңгейдегі және салада практикалық қолдану мүмкіндігі бар жетілген жобаларды ұсынды.

Хакатон студенттер үшін өздерінің дағдыларын, шығармашылық қабілеттерін көрсетуге және қоғамдық тамақтану саласындағы нақты міндеттерге арналған болашағы бар технологиялық шешімдерді ұсынуға маңызды алаң болды.
Қазылар алқасының құрамына келесі сарапшылар кірді:
  • Федоренко Игорь Анатольевич
    Автоматтандыру және ақпараттық технологиялар институтының директоры
  • Хижняк Роман Степанович
    Коммерцияландыру кеңсесінің жетекші маманы
  • Ормахаева Айгерим Нұрланқызы
    Lab Top жетекшісі
  • Кальпебаев Азамат Рахимович
    IT-инжиниринг және жасанды интеллект кафедрасының аға оқытушысы
  • Махамбетов Олжас Еркенович
    Цифрландыру және инновациялар жөніндегі бас директор
Сарапшылар қатысушылардың жобаларын өзектілік, техникалық орындалу және саланы дамыту әлеуеті сияқты критерийлер бойынша бағалады.
Made on
Tilda